مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:152023-12-24اجتماعي

بومی سازی قطار شهری مشهد با همکاری شرکت های دانش بنیان


مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: درصدد آن هستیم تا با همکاری شرکت های دانش بنیان و کارشناسان این حوزه، بومی سازی متروی مشهد را توسعه دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: درصدد آن هستیم تا با همکاری شرکت های دانش بنیان و کارشناسان این حوزه، بومی سازی متروی مشهد را توسعه دهیم.

بهرام نکاحی، در حاشیه اختتامیه نمایشگاه تخصصی حمل ونقل و ترافیک شهری که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد، افزود: نمایشگاه فرصت خوبی برای عرضه دانش ایرانی و تکنولوژی های بومی به سایرین و محلی برای تبادل اندیشه و تفکر جوانان خلاق ایرانی است و بر همین اساس آخرین دستاوردهای قطار شهری مشهد به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: در طول چند روزی برگزاری نمایشگاه حمل ونقل و ترافیک شهری، بسیاری از شرکت های دانش بنیان حضور یافتند و با توجه به مذاکراتی که با برخی از آنان انجام شده مقرر شد تا در بومی سازی هرچه بیشتر قطار شهری و تجهیزات آن همکاری های مشترک انجام شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در نمایشگاه ها شاهد آن هستیم، شناسایی افراد فعال در حوزه صنعت و فنی هست که در صورت همکاری قطار شهری با نخبگان و کارشناسان این حوزه، اتفاقات بسیار خوبی برای کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی قطار شهری مشهد با همکاری شرکت های دانش بنیان

بومی سازی قطار شهری مشهد با همکاری شرکت های دانش بنیان