مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:452024-01-01پزشكي

ثبت نام 25 هزار نفر رشته در بیست وهشتمین جشنواره قرآن و عترت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر جواد باقری با اعلام این خبر گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در جشنواره بیست و هشتم تاکنون، - رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: از زمان آغاز فرایند ثبت نام دانشگاهیان علوم پزشکی در بیست وهشتمین جشنواره قرآن و عترت تاکنون حدود 25 هزار نفر رشته در جشنواره ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر جواد باقری با اعلام این خبر گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در جشنواره بیست و هشتم تاکنون، بیشترین آمار مربوط به بخش معارفی بوده و بیشترین افراد هم به ترتیب شامل کارکنان، دانشجویان و اساتید نظام سلامت بوده است.

وی با بیان اینکه ادوار مختلف جشنواره قرآن و عترت، تجربه های خوبی فراروی مرکز قرآن و عترت قرار داده است، افزود: جشنواره بیست و هشتم با دو رویکرد تنوع پذیری در رشته ها و جامعیت پذیری برنامه ریزی شده؛ لذا با توجه به این دو ویژگی، جشنواره قرآن و عترت به هشت بخش و 71 رشته ارتقا پیدا کرده است.

باقری با اشاره به اضافه شدن دو بخش رویداد معارفی و بین الملل به جشنواره، ادامه داد: تاکنون تعداد هشت رویداد از بخش ویژه هفتگی تحت عنوان رویداد معارفی با مباحث و گفتمان های معرفتی در دسترس متسابقین قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 25 هزار نفر رشته در بیست وهشتمین جشنواره قرآن و عترت

ثبت نام 25 هزار نفر رشته در بیست وهشتمین جشنواره قرآن و عترت