مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:452023-12-29سياسي

انتصاب در پارک فناوری بین المللی جمهوری اسلامی ایران


سرپرست معاونت پارک علم و فناوری بین المللی جمهوری اسلامی ایران طی حکمی از سوی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران معرفی شد.

- سرپرست معاونت پارک علم و فناوری بین المللی جمهوری اسلامی ایران طی حکمی از سوی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن زمانیان، معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با صدور حکمی دکتر ایوب فرهادی را به سمت سرپرست معاونت پارک علم و فناوری بین المللی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با سلام و احترام؛ نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه نوآوری و فناوری و بنا به پیشنهاد رییس محترم پارک علم و فناوری بین المللی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت پارک منصوب می شوید.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد تولید نامیده شده است، انتظار دارد با تلاش مضاعف و بهره مندی از تمام ظرفیت های موجود در پارک، نسبت به حمایت و توانمندسازی شرکت های فناور و دانش بنیان، قدم های مؤثری را بردارید.

توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری و پیشبرد اهداف کلان سازمان در راستای کارآفرینی فناورانه و اقتصاد دانش بنیان، تأسیس پردیس های مشترک علم و فناوری با دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب در پارک فناوری بین المللی جمهوری اسلامی ایران

انتصاب در پارک فناوری بین المللی جمهوری اسلامی ایران