مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:552024-01-14سياسي

یک مقام قوه قضاییه خبر داد: استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در پیشگیری از وقوع جرم


قنبری مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مطالعات اجتماعی و جرم شناسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از برنامه ریزی برای استفاده از هوش مصنوعی در راستای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم در سال 1403 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدرضا قنبری مستشار قضایی و مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مطالعات اجتماعی و جرم شناسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در گفت وگو با ایلنا درباره برنامه های معاونت برای پیشگیری از جرائم نوظهور گفت: خوشبختانه با توجه به مطالعاتی که انجام شده است، ما برای سال 1403 برنامه هایی را پیش بینی کرده ایم که انشالله پس از طی مراحل تصویب جزو برنامه های استان ها قرار خواهد گرفت تا در حوزه پیشگیری از جرائم نوظهور بتوانند برنامه های مدونی را داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از اتفاق خوبی که انشاءالله در حال رقم خوردن است، بحث مطالعاتی است که برای استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی انجام شده است تا با توجه به ظرفیت نوآوری هایی که در حوزه هوش مصنوعی اتفاق افتاده و ابزارهایی که وجود دارد، بتوانیم از این فناوری ها در حوزه پیشگیری از وقوع جرم استفاده کنیم.

انشاءالله فکر می کنم که سال 1403 بتوانیم بخشی از برنامه هایمان را به پیشگیری از جرائم نوظهور و همچنین استفاده از ظرفیت هایی با فناوری های نوین بمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام قوه قضاییه خبر داد: استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در پیشگیری از وقوع جرم

یک مقام قوه قضاییه خبر داد: استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در پیشگیری از وقوع جرم