مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:002023-12-23اقتصادي

آمادگی استان فارس و کشور بنگلادش برای افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: روابط نزدیک فرهنگی و تاریخی میان ایران و بنگلادش وجود دارد که با توجه به علاقه دو طرف به افزایش مراودات تجاری، - ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: روابط نزدیک فرهنگی و تاریخی میان ایران و بنگلادش وجود دارد که با توجه به علاقه دو طرف به افزایش مراودات تجاری، آمادگی داریم با برنامه ریزی منسجم و دقیق برای افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی استان فارس و کشور بنگلادش اقدامات تاثیرگذاری را انجام دهیم تا هر دو طرف به خوبی از ظرفیت های اقتصادی یکدیگر استفاده کنند.

محمدصادق حمیدیان امروز، 2 دی در نشست سفیر کشور بنگلادش در ایران با فعالان اقتصادی استان فارس بیان کرد: استان فارس یکی از بزرگترین استان های ایران با حدود 7 درصد مساحت کشور و 6 در صد جمعیت کشور است که در حال حاضر بالغ بر 7 هزار واحد صنعتی در فارس مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این استان با تولید 12 درصد محصولات کشاورزی، یکی از بزرگترین کانون های تولید محصولات کشاورزی در ایران است و سهم بالغ بر 30 درصد صادرات محصولات کشاورزی کشور به استان فارس اختصاص دارد.

حمیدیان با اشاره به محصولات تولیدی استان فارس که قابلیت حضور در بازار کشور بنگلادش را دارد، اظهار کرد: قدیمی ترین واحد پتروشیمی ایران در شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استان فارس و کشور بنگلادش برای افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی

آمادگی استان فارس و کشور بنگلادش برای افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی