مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 21:302024-01-07حوادث

لوک اینبار خوش شانس نبود


درگیری شرور معروف به محمد لوک و دوستانش با پلیس شیراز و حمله با چاقو به پلیس منجر به هلاکت محمد لوک شد و 3 نفر از دوستانش از جمله حسین قلاتی دستگیر شدند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور مرجع قضایی مبنی بر دستگیری اراذل و اوباش فراری به هویت معلوم به اتهام عرض اندام در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شیراز افزود: مأموران کلانتری 26 رحمت تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی مطلع شدند که فرد اراذل و اوباش قرار ملاقات و درگیری با 3 نفر دیگر در بلوار عدالت جنوبی جلو درب زندان دارد.

وی ادامه داد: حدود ساعت 3 بامداد امروز، مأموران زبده به محل مورد نظر اعزام و اراذل و اوباشان رفتند اما اراذل با مشاهده پلیس با سلاح سرد به سمت مأموران حمله ور شده و سپس اقدام به پرتاب چاقو کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه افراد اراذل و اوباش پس از چند بار اخطار پلیس نه تنها تسلیم نشدند بلکه با سلاح سرد به سمت مأمورین حمله کردند، عنوان داشت: مأموران انتظامی جهت دفاع مشروع، با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به هلاکت رسیدن ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوک اینبار خوش شانس نبود

لوک اینبار خوش شانس نبود