مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:352024-01-17فرهنگي

جشنواره های فجر کرمانشاه را به میان مردم خواهیم برد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از مهم ترین رخدادهای جشنواره که بصورت خلاقانه ای مدون شده است، برگزاری خیابانی جشنواره است که در روند کار شاهد آن خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه جشنواره هنرهای تجسمی امسال پس از تلاش های بی وقفه در بهمن ماه امسال به سرانجام و موعد خودش خواهد رسید.

وی افزود: یکی از اتفاقات مهم جشنواره امسال که تمایزی نسبت به استان های دیگر دارد این است که در جشنواره فوق توجه ویژه ای به بخش شهرستان ها شده است که به صورت منطقه ای برگزار می شود و قطعأ با این کار که حرکت کم نظیری است آن هیجان و حال و هوای پرنشاط و جذابی که در مرکز استان برپاست را در شهرستان ها ایجاد خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به این که دبیر این دوره از جشنواره جوانی خلاق و با رویکرد هنری است، گفت: بسته جشنواره پر از خلاقیت و نوآوری در رشته های مختلف است که اتفاقات مبارکی را برای عموم مردم به رقم خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های فجر کرمانشاه را به میان مردم خواهیم برد

جشنواره های فجر کرمانشاه را به میان مردم خواهیم برد