مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:052023-12-27اقتصادي

همدان؛ میزبان مدیران گردشگری شهرداری های ایران


رییس کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از برگزاری نشست مدیران گردشگری شهرداری های کلانشهرهای ایران به مدت دو روز در همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از برگزاری نشست مدیران گردشگری شهرداری های کلانشهرهای ایران به مدت دو روز در همدان خبر داد.

حمیدرضا نادری راد در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: شهرداری ها به علت در اختیار داشتن تمام ابزاری که مربوط به رونق صنعت گردشگری است از جمله حمل ونقل، اسکان موقت، اطلاع رسانی، المان ها و برندینگ شهری، احیای بافت تاریخی، توسعه و سرمایه گذاری مراکز تفریحی و سیاحتی شهر و فراهم کردن تسهیلات برای ساخت مراکز اقامتی نقش بسزایی در رونق گردشگری شهرها دارند بنابراین برگزاری نشست مدیران گردشگری شهرداری های کلانشهر برنامه ریزی شد.

وی اضافه کرد: در واقع این یک نشست هم افزایی بین شهرداری ها و وزارت میراث فرهنگی است و در تلاش هستیم نوروزی متفاوت در راستای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران و زائران داشته باشیم.

نادری راد ادامه داد: در این نشست نوع خدماتی که شهرداری ها می توانند در مناسبت های ملی و مذهبی به گردشگران ارائه دهند و اینکه وزارت میراث فرهنگی چه حمایت هایی می تواند داشته باشد و استفاده از ظرفیت های مشترک بین شهرداری و میراث فرهنگی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان؛ میزبان مدیران گردشگری شهرداری های ایران

همدان؛ میزبان مدیران گردشگری شهرداری های ایران