مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:252023-12-31ورزشي

سردار رُمی یا سردار ایرانی؟


بازیکن مدعی تعصب در تیم ملی فوتبال یک آزمون را با خطا پشت سر گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سردار آزمون روز 4 شهریور 1402 با عقد قراردادی قرضی از باشگاه بایرلورکوزن آلمان به رم ایتالیا پیوست تا تجربه بازی کردن زیر نظر ژوزه مورینیو را به دست آورد.

حضور مهاجم گنبدی تیم ملی در جمع گلادیاتورهای رمی را می توان یکی از بهترین انتقال های تاریخ فوتبال ایران تعبیر کرد اما از همان روزهای ابتدایی این انتقال، انتشار یک خبر در رسانه های ایتالیایی به شدت اهالی فوتبال کشورمان و کادرفنی تیم ملی را نگران کرد.

در قرارداد آزمون با رم بندی وجود دارد که او بدون مجوز باشگاه نمی تواند در جام ملت ها شرکت کند.

خبری که نه سردار آزمون و نه مسئولان فدراسیون و تیم ملی تا امروز که لیست 27 نفره ایران برای جام ملت ها اعلام شد، واکنش شفافی به آن نشان نداده و حتی این بازیکن پس از اعلام اینکه در مورد قراردادش حتی به پدر خود هم توضیح نمی دهد، پس از بازی با هنگ کنگ هم در ورزشگاه آزادی به خاطر طرح سوالی در این خصوص با حالت قهر، ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

در فاصله 2 روز تا پایان مهلت اعلام لیست تیم ملی برای اعزام به قطر، صبح امروز بخش رسانه ای تیم ملی اعلام کرد فدراسیون و مدیران این تیم همچنان با باشگاه رم ایتالیا در حال مذاکره هستند تا شرایط برای حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رُمی یا سردار ایرانی؟

سردار رُمی یا سردار ایرانی؟