مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:302024-01-17سياسي

50 مصوبه کارگشا برای توسعه سرپل ذهاب


استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبات خوبی که برای توسعه شهرستان سرپل ذهاب به تصویب رسید، گفت: تلاش می کنیم بخش زیادی از مصوبات تا نیمه شعبان اجرایی شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبات خوبی که برای توسعه شهرستان سرپل ذهاب به تصویب رسید، گفت: تلاش می کنیم بخش زیادی از مصوبات تا نیمه شعبان اجرایی شود.

محمد طیب صحرایی در جلسه عصر امروز (27 دی) شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به مصوبات در نظر گرفته شده برای این شهرستان، اظهار کرد: این مصوبات در 19 بخش اصلی است.

وی با تاکید بر اینکه بخش عمده این مصوبات باید تا نیمه شعبان اجرایی شود، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم کارهایی که قرار است انجام شود همزمان با نیمه شعبان و اندکی مانده به ایام انتخابات عملی شود.

صحرایی از مدیران دستگاه ها خواست برای هر اقدامی که انجام می دهند پیوست انتخابات در نظر بگیرند و کارهایی که انجام می شود با جشن ملی و اسلامی انتخابات گره بخورد.

وی با بیان اینکه آنچه که برای سرپل ذهاب مصوب شده هم از استان و هم از طریق فرمانداری به صورت روزانه رصد می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت اجرای مصوبات شهرستان های استان مناسب است.

استاندار کرمانشاه بر لزوم اولویت بندی مصوبات نیز تاکید کرد و افزود: در شهرستان سرپل ذهاب آب اولویت اساسی است و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 مصوبه کارگشا برای توسعه سرپل ذهاب

50 مصوبه کارگشا برای توسعه سرپل ذهاب