مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:302024-01-10سياسي

هم افزایی و همدلی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی عامل مهم موفقیت در انتخابات است


رییس ستاد انتخابات استان البرز بر نقش اثرگذار هم افزایی و همدلی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی تاکید کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز عصر چهارشنبه 20 دی 1402 در نشست مشترک هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان فردیس که باحضور فرماندار فردیس، مدیرکل سیاسی استانداری و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد گفت: انتخابات بعنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی است که حضور حد اکثری مردم در آن بعنوان پشتیبان امنیت ملی به شمار می رود.

وی انتخابات را مظهر اراده مردم و مهم ترین رویداد سیاسی، اجتماعی در کشور دانست و افزود: مسئولیت ما فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تبیین نقش مهم مردم در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات گفت: دشمنان همواره به دنبال دلسرد کردن مردم و کاهش حضور مردم در صحنه ی سرنوشت ساز جامعه بوده اند و بر ما لازم است با تلاش مضاعف نسبت به مشارکت مردم در انتخابات حساس باشیم.

وی با اشاره به نقش مهم هیات نظارت در امر برگزاری مطلوب انتخابات افزود: حضور شما عزیزان که امروز در این جلسه شرف حضور دارید مغتنم است و در این مسیر با اکمل همکاری و هماهنگی انتخابات با شکوهی را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی و همدلی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی عامل مهم موفقیت در انتخابات است

هم افزایی و همدلی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی عامل مهم موفقیت در انتخابات است