مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 23:452024-01-19سياسي

علامه مصباح پرچم ولایت فقیه را در اهتزاز نگه داشت/ انتخابات، از عرصه های وحدت است


مشاور عالی رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه وحدت، دشمن را کور می کند، گفت: یکی از عرصه های وحدت، انتخابات است که در چهار دهه اخیر نشانه وفاداری و بصیرت مردم بوده و اینکه مردم مالک مملکت هستند و باید خودشان تصمیم بگیرند.

- ایسنا/کرمان مشاور عالی رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه وحدت، دشمن را کور می کند، گفت: یکی از عرصه های وحدت، انتخابات است که در چهار دهه اخیر نشانه وفاداری و بصیرت مردم بوده و اینکه مردم مالک مملکت هستند و باید خودشان تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی شامگاه 29 دی ماه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی و بزرگداشت شهدای حمله تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: علامه مصباح، مجاهد عرصه جهاد تبیین و انسان خوساخته و حکیمی بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی 13 دی ماه کرمان، به کشتار بی رحمانه هزاران زن، کودک و بیمار بی گناه در غزه توسط گرگ های وحشی امریکا اشاره کرد.

صدیقی با اشاره به اینکه تروریست های تکفیری در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی داغی را بر دل ایران گذاشتند، تصریح کرد: مردم قهرمان کرمان زیر علم شهید عزت ساز سردار حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت او بوده و بعد از شهادت او، حضور با بصیرت و با انگیزه مقدس در حفظ آوازه حاج قاسم دارند و رونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح پرچم ولایت فقیه را در اهتزاز نگه داشت/ انتخابات، از عرصه های وحدت است

علامه مصباح پرچم ولایت فقیه را در اهتزاز نگه داشت/ انتخابات، از عرصه های وحدت است