مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:352023-12-28فرهنگي

وظایف جشنواره های تئاتر منطقه ای چیست؟/ طرح چند نکته مهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور در نخستین گام خود، با نام «پارس» از پنجم تا هشتم دی به میزبانی استان فارس در شهر شیراز در حال برگزاری است.

- یکی از هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر همزمان با آغاز جشنواره های تئاتر منطقه ای، این رویداد ها را محلی برای طرح و سپس رفع مشکلات هنرمندان تئاتر استان ها ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور در نخستین گام خود، با نام پارس از پنجم تا هشتم دی به میزبانی استان فارس در شهر شیراز در حال برگزاری است.

حسن دادشکر از هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر که طی سال های اخیر در عرصه تئاتر بزرگسال و تئاتر عروسکی فعالیت های موثری را انجام داده با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های تئاتر منطقه ای، رویدادی ارزشمند و قابل قدردانی است، از لزوم توجه به خواسته جوانان هنرمندان فعال استان ها، انتخاب آثار باکیفیت، برگزاری کارگاه های آموزشی و جلسات نقد و بررسی به منظور رفع نواقص و مشکلات تئاتر سراسر کشور گفتاین هنرمند ضمن ابراز خشنودی از برگزاری و احیای جشنواره های تئاتر منطقه ای گفت: در نگاه کلی، برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای و دیگر جشنواره های هنر های نمایشی، امری ارزشمند و قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف جشنواره های تئاتر منطقه ای چیست؟/ طرح چند نکته مهم

وظایف جشنواره های تئاتر منطقه ای چیست؟/ طرح چند نکته مهم