مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:302023-12-27سياسي

گردهمایی مادران و همسران شهدا در همدان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از برگزاری گردهمایی مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در 10 شهرستان استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از برگزاری گردهمایی مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در 10 شهرستان استان خبر داد.

مجید صفدریان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: امروز همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم امروز ساعت 10 تا 12 ویژه مادران و همسران شهدا در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می شود، افزود: در این مراسم ضمن تجلیل از تمامی مادران و همسران شهدا، از پنج نفر از بانوانی که هم همسر شهید و هم مادر شهید هستند نیز تجلیل می شود.

صفدریان بیان کرد: در این مراسم از اشرف پورجهان همسر شهید علی اکبر مختاران و مادر شهید محمد مختاران، صغری احمدی دولت همسر شهید علی اکبر سلطانی و مادر شهید سعید سلطانی، صغری رضایی همسر شهید ابوالقاسم نادری و مادر شهید علیرضا نادری، شهناز گوهری همسر شهید نصیر ملکی و مادر شهید نوید ملکی و زهرا بهرانی جانباز 25 درصد، همسر شهید عبدالرضا مرادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مادران و همسران شهدا در همدان

گردهمایی مادران و همسران شهدا در همدان