مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 22:352023-12-24سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان ضروری است


فرهنگ شهادت به نحو شایسته، مطلوب و اثر گذار برای جوانان تبیین و تشریح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، امروز عبدالحسین قاضوی فرماندار گرمه در جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای اقشار جوان و همچنین نسل جدید از توجه و اولویت خاصی بر خوردار است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهدایی و حفظ حرمت خانواده های شهدا و ایثارگر گفت: انتقال مفاهیم ارزشمند در حوزه ایثار و شهادت می تواند با برگزاری طرح سپاس از خانواده شهدا و برگزاری یادواره ها در مساجد محلات شهرستان باشد و باید مستمر و با تلاش بیشتری انجام شود.

فرماندار گرمه با بیان اینکه امروز هر چه در کشور داریم از برکت خون شهداست، افزود: ترویج فرهنگ ایثارو شهادت وظیفه همگانی است.

وی تصریح کرد: سی و یکمین یادواره شهدای شهر ایور در جمعه 8 دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ایور برگزار خواهدشد.

فرماندار گرمه افزود: این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

شایان ذکر است، در این جلسه طی حکمی از  حسین نژاد استاندار خراسانشمالی، عبدالحسین قاضوی فرماندار گرمه به ریاست کمیته اجرایی شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان ضروری است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان ضروری است