مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:062024-01-08اقتصادي

4 مکان تاریخی کرمانشاه به مزایده می رود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از مکاتبه صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور با اداره کل اوقاف کرمانشاه برای تسریع در واگذاری چهار مکان تاریخی استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از مکاتبه صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور با اداره کل اوقاف کرمانشاه برای تسریع در واگذاری چهار مکان تاریخی استان خبر داد.

داریوش فرمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به واگذاری تعدادی از اماکن و بناهای تاریخی استان به بخش خصوصی، اظهار کرد: صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور به منظور احیاء، مرمت و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی برنامه واگذاری آنها به بخش خصوصی را از چند سال قبل آغاز کرده است.

وی افزود: این صندوق تاکنون در سطح استان کرمانشاه تعدادی از بناهای تاریخی همچون خانه سوری، خانه فیض مهدوی، خانه صارم الدوله و خانه رنده کش که در تملک میراث فرهنگی بوده اند را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه هنوز تعداد دیگری از اماکن و بناهای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار نشده، عنوان کرد: باتوجه با اینکه برخی از این بناها شرایط مطلوبی ندارند، صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور برنامه واگذاری آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مکان تاریخی کرمانشاه به مزایده می رود

4 مکان تاریخی کرمانشاه به مزایده می رود