مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:052023-12-23اقتصادي

آیفون طلایی خاویار در امارات+ عکس


یک برند لوکس واقع در دبی که گجت های سفارشی سازی شده اپل و سامسونگ را تولید می کند، با تولید و رونمایی از یک نسخه عجیب و غریب از آیفون 15 پرومکس با الهام از فیلم جدید Wonka با بازی تیموتی شلمی خبرساز شد.

- ، گفته می شود شرکت خاویار دبی با ارائه طرحی خلاقانه، یک ماکت عجیب از گوشی هوشمند آیفون 15 پرومکس ساخته که از شکلات کاملا طبیعی و خوراکی با تزیینی از روکش طلای خوراکی 23 عیار تولید شده است.

همشهری آنلاین نوشت، قیمت این آیفون 15 پرو مکس شکلاتی خارق العاده، 1100 دلار عنوان شده که به طور شگفت انگیزی قیمت آن نزدیک به قیمت یک آیفون 15 پرومکس استاندارد با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

بررسی محتویات این ماکت از آیفون جذاب نشان می دهد که طلای خوراکی به کار رفته در این محصول به عنوان افزودنی E175 شناخته می شود که کاملا بی خطر، ضد حساسیت و از نظر شیمیایی خنثی است و هیچ اثر نامطلوبی بر ترکیب خون یا هضم بدن ندارد.

این آیفون شکلاتی Caviar، با طعمی از کوکی های بادام با نت های خامه ای، طعمی تند را برای حدود 30 ثانیه به جا می گذارد.

شرکت خاویار علاوه بر نسخه شکلاتی ارائه شده که کاملا خوراکی است، نسخه ای لوکس و کاربردی تر از آیفون 15 پرومکس به نام Maze 18K نیز ارائه کرده که مزین به طلای 18 عیار و دارای 39 الماس است و با قیمت سرسام آور 50360 دلار عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیفون طلایی خاویار در امارات+ عکس

آیفون طلایی خاویار در امارات+ عکس