مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 20:052024-01-03بين الملل

اعتراف تکان دهنده وزیر نتانیاهو به اجرای راهبرد زمین سوخته در غزه


وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت که در پایان جنگ غزه، امکان زندگی در این منطقه وجود نخواهد داشت.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل نوشت: گیلا گاملیل در یک نشست کنست (پارلمان این رژیم) اعلام کرد که مذاکرات مخفیانه ای با برخی کشورها، برای فراهم کردن زمینه کوچ اجباری مردم غزه انجام شده است.

این مقام رژیم صهیونیستی با اذعان به تلاش ارتش این رژیم برای ایجاد زمین سوخته در غزه و از بین بردن زیرساخت های حیاتی آن، گفت: در پایان جنگ غزه، جمعیت این منطقه به شکل کامل به کمک های بشردوستانه وابسته خواهد بود و جایی برای کار کردن وجود نخواهد داشت زیرا 60 درصد زمین های زراعی غزه به منطقه حائل تحت کنترل نیروهای امنیتی اسراییل تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رژیم صهیونیستی با اتخاذ سیاست زمین سوخته و تخریب عمدی زیرساخت ها و ساختمان های مسکونی، عامدانه تلاش می کند غزه را غیرقابل سکونت کند.

خیابان های ویران و ساختمان های فروریخته منظره غالب در سراسر نوار غزه است و رژیم صهیونیستی بیش از 60 درصد ساختمان ها و زیرساخت های این منطقه را در حدود سه ماه بمباران، ویران کرده است.

پایان پیام/ت   بمباران های هدفمند رژیم صهیونیستی، زیرساخت ها، شبکه های انتقال برق، آب و فاضلاب را هدف قرار داده و مجموعه ای از بحران های درهم تنیده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف تکان دهنده وزیر نتانیاهو به اجرای راهبرد زمین سوخته در غزه

اعتراف تکان دهنده وزیر نتانیاهو به اجرای راهبرد زمین سوخته در غزه