مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 03:452023-12-25اقتصادي

نبود شهرک های صنعتی مرتبط با زیر بخش کشاورزی در لرستان


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: نبود شهرک های صنعتی مرتبط با زیر بخش کشاورزی به ویژه صنایع تبدیلی و غذایی از چالش هایی است که می توان در این حوزه مطرح کرد.

- علی محمد بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه 184 پروانه بهره برداری در زیر بخش صنایع تبدیلی صادر شده است، اظهار کرد: اشتغال زایی این صنایع 2 هزار و 200 نفر است، همچنین 274 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی صادر شده است.

وی به برخی چالش های پیش روی ایجاد صنایع تبدیلی و غذایی در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: یک چالش به اندک بودن سرمایه گذاران مطلع برای ایجاد صنایع تبدیلی و غذایی مربوط می شود، نکته دیگر اینکه تسهیلات پرداختی به سرمایه گذاران این بخش با نرخ بازدهی همخوانی ندارد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: نبود شهرک های صنعتی مرتبط با زیر بخش کشاورزی به ویژه صنایع تبدیلی و غذایی یکی دیگر از چالش هایی است که می توان مطرح کرد.

به گفته بیرانوند معرفی این زیر بخش به سرمایه گذاران و مردم و پلکانی کردن اقساط تسهیلات از جمله راهکارهایی است که می تواند منجر به سرمایه گذاری در این بخش شود.

وی خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات ویژه با نرخ بهره پایین از دیگر راهکارهایی است که می تواند سرمایه گذاری در ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود شهرک های صنعتی مرتبط با زیر بخش کشاورزی در لرستان

نبود شهرک های صنعتی مرتبط با زیر بخش کشاورزی در لرستان