مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 11:452023-12-22سياسي

توانمندسازی فکری مددجویان در اولویت کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: توانمندسازی در ابعاد مختلف به ویژه فکری و فرهنگی باید در اولویت کمیته امداد و متولیان این حوزه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، علیرضا حسین نژاد اظهار کرد: در بحث برون سپاری باید خلاها برطرف شده و دستورالعمل جامع با هماهنگی ذیحسابی ها، اداری مالی و نظارت تدوین و به استان ها ابلاغ شود.

وی افزود: اگر این دستورالعمل های جامع در بحث برون سپاری مورد توجه قرار گیرد، بسیاری از مشکلات و دغدغه ها رفع خواهد شد.

حسین نژاد بیان کرد: در حوزه توانمندسازی، پایه و اساس کار توانمندسازی فکری است که امیدواریم با محوریت مباحث فرهنگی و آموزشی سرفصل ها مشخص شده و مددجویان دیدگاه خود را در این حوزه ارتقا دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در این دوره های آموزشی، بهتر است مددجویان سطح فکری خود را با نگاه حفظ عزت نفس بالا برده و به فکر خودکفایی خود و افراد تحت تکلف باشند.

وی موضوع توانمندسازی پایدار را بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و ادامه داد: با قطع مستمری و ایجاد اشتغال این امر تحقق پیدا نمی کند؛ بلکه بهتر است با مبنای توانمندسازی فکری، برنامه ای مدون ارائه کنیم تا در سرفصل های مشخص شناسنامه آموزشی مددجویان تهیه و مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی فکری مددجویان در اولویت کمیته امداد

توانمندسازی فکری مددجویان در اولویت کمیته امداد