مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:402023-12-24سياسي

وزیر علوم: برنامه های دانشگاه ها برای انتخابات با حضور شخصیت های تمام سلایق باشد


تشکل های فرهنگی و اجتماعی اساتید و دانشجویی در برنامه های خود در ایام مانده به انتخابات، مخاطبان را فراگیر و گسترده تر از گروه های همفکر خود انتخاب کنند و برنامه ها با حضور همه سلایق فکری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای مرکزی قرارگاه جهاد تبیین این وزارتخانه که به موضوع انتخابات اسفندماه اختصاص داشت گفت: باید از همه امکانات و فضای موجود در دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی، ظرفیت تشکل های دانشجویی و اساتید و ظرفیت فضای مجازی برای تببین ضرورت مشارکت در انتخابات و رونق انتخابات پیش رو استفاده شود.

وی تاکید کرد: تشکل های فرهنگی و اجتماعی اساتید و دانشجویی در برنامه های خود در ایام مانده در انتخابات، مخاطبان را فراگیر و گسترده تر از گروه های همفکر خود انتخاب کنند و برنامه ها با حضور همه سلایق فکری باشد.

وزیر علوم افزود: بیان پیشرفت های صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی در کنار اشاره به مشکلات و انتقادات می تواند دانشجویان را به شرکت در انتخابات که به منزله مشارکت در تعیین آینده کشور است ترغیب کند.

زلفی گل گفت: حضور شخصیت های سیاسی و اجتماعی، اساتید برجسته و خوشنام و دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی در فضای اجتماعی خیلی مهم و تعیین کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: برنامه های دانشگاه ها برای انتخابات با حضور شخصیت های تمام سلایق باشد

وزیر علوم: برنامه های دانشگاه ها برای انتخابات با حضور شخصیت های تمام سلایق باشد