مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:352024-01-20سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: وضعیت فعلی صنعت خودرو پسندیده نیست


رییس جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه وضعیت فعلی صنعت خودرو پسندیده نیست، اظهار داشت: خودروسازی یک صنعت ملی است و می تواند با رونقی که پیدا می کند در عرصه صادرات نیز ورود جدی ای داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با علی گلشنی نماینده ویژه وزیر صمت و دبیر تحول پیشرفت وزارت صمت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که نقش تولید را در شعار سال برجسته کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اگر چرخ تولید کشور به حرکت درآمده و به خودکفایی برسیم اتفاق مبارکی است، مطرح کرد: یک برهه ای در کشور حالت یأس و ناامیدی حاکم بود و معتقد بودند که ایرانی نمی تواند شعار ما می توانیم را سر دهد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی از بین بردن این فضا بود، عنوان کرد: اینکه مقام معظم رهبری تک تک مسائلی که در پیشرفت، آبادانی و عزت کشور نقش دارد را پیگیری می کنند، نشان دهنده دغدغه ایشان برای رساندن کشور به قله است.

وی با اشاره به اینکه ایران کشوری است که بدون توجه به شرق و غرب می خواهد روی پای خود بایستد، خاطرنشان کرد: این موضوع موجب شده است تا برخی برای کشور مشکلاتی را به وجود بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: وضعیت فعلی صنعت خودرو پسندیده نیست

آیت الله حسینی بوشهری: وضعیت فعلی صنعت خودرو پسندیده نیست