مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:552023-12-26فرهنگي

هشتمین دوره جشنواره هنری فانوس تهران دعوتنامه فرستاد


هشتمین دوره جشنواره ملی فانوس استان تهران در 2 بخش مردمی و دانش آموزی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند تا اول خردادماه سال آینده آثار هنری خود را در موضوعات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هشتمین دوره جشنواره ملی فانوس در استان تهران از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بخش های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی برگزار می شود.

هشتمین جشنواره ملی فانوس در بخش هنرهای نمایشی در رشته های تئاتر صحنه ای و خیابانی و نمایش نامه و در بخش فیلم در رشته های فیلم های داستانی کوتاه و مستند کوتاه، انیمیشن، نماهنگ، در بخش موسیقی و سرود در رشته های موسیقی باکلام و بی کلام، سرود و در بخش رادیو در رشته های نمایش رادیویی و پادکست برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند آثار خود در بخش تئاتر صحنه ای، سرود، نقاشی و فیلم کوتاه 180 ثانیه ای را از رشته های در نظر گرفته شده تا اول خردادماه سال 1403 برای رقابت در بخش ویژه دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

موضوع تمامی آثار بایستی مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین دوره جشنواره هنری فانوس تهران دعوتنامه فرستاد

هشتمین دوره جشنواره هنری فانوس تهران دعوتنامه فرستاد