مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:502024-01-08اقتصادي

سایپا: تعهداتمان تمام شد؛ امکان پیش فروش خودرو برای 1403 داریم


اداره اطلاع رسانی شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: با توجه به ظرفیت تولید این شرکت و با توجه به اتمام تعهدات، این امکان وجود دارد که برای سال 1403 اقدام به پیش فروش محصولات کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا پیرو انتشار مطلبی  در خبرگزاری فارس با عنوان تلاش وزارت صمت برای عرضه خودرو با نرخ آزاد با وجود صراحت قانون شورای رقابت با ارسال متنی به خبرگزاری فارس به ارائه توضیحاتی پرداخت.

   در این توضیحات آمده است: گروه خودروسازی سایپا مطابق دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری ابلاغ شده از سوی شورای رقابت در اردیبهشت سال جاری و همچنین طی اجرای مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو، نسبت به عرضه محصولات خود در این سامانه اقدام کرده است که طی آن 933 هزار و 163 متقاضی با انتخاب یکی از محصولات گروه سایپا مشارکت داشته اند.

   بر این اساس گروه سایپا، مطابق سیاست های کلان وزارت صمت و با هدف پاسخگویی به همه درخواست ها و همچنین برنامه تولید نسبت به اولویت بندی متقاضیان تا موعد تحویل پایان سال 1403 اقدام کرده است.

با برنامه ریزی های صورت پذیرفته و ایفای به موقع تعهدات برای 85 درصد متقاضیان یعنی 804 هزار و 205 نفر فراخوان صادر شد که از این تعداد 205 هزار و 509 نفر (حدود 25 درصد)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایپا: تعهداتمان تمام شد؛ امکان پیش فروش خودرو برای 1403 داریم

سایپا: تعهداتمان تمام شد؛ امکان پیش فروش خودرو برای 1403 داریم