لزوم برنامه ریزی در حوزه معرفی برندینگ کفش ایرانرییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم گفت: با اقدامات انجام شده طی سال های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود. - ایسنا/قم رییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم گفت: با اقدامات انجام شده طی سال های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود. جواد شعبان زاده در اختتامیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم، بیان کرد: افزون بر 40 هزار فعال تخصصی صنعت کفش از این نمایشگاه بازدید کردند. وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده طی سال های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود. رییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم خاطرنشان کرد: طبق افق پنج ساله صنعت کفش کشور صادرات 800 میلیون جفت از این محصول برنامه ریزی شده است. شعبان زاده تصریح کرد: یکی از اهداف و سیاست گذاری های این نمایشگاه اتصال حلقه های زنجیره تامین و تولید صنعت کفش و بومی سازی و دانش بنیان صنایع وابسته به کفش بوده است. وی اظهار کرد: طی سیاست گذاری های انجام شده صنعت کفش ایران باید طی 5 سال آینده از رتبه دوازدهم به رتبه هشتم کاهش یابد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |