مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:052024-01-20سياسي

لزوم برنامه ریزی در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران


رییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم گفت: با اقدامات انجام شده طی سال های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود.

- ایسنا/قم رییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم گفت: با اقدامات انجام شده طی سال های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود.

جواد شعبان زاده در اختتامیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم، بیان کرد: افزون بر 40 هزار فعال تخصصی صنعت کفش از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده طی سال های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود.

رییس انجمن صنفی کفش ماشینی قم خاطرنشان کرد: طبق افق پنج ساله صنعت کفش کشور صادرات 800 میلیون جفت از این محصول برنامه ریزی شده است.

شعبان زاده تصریح کرد: یکی از اهداف و سیاست گذاری های این نمایشگاه اتصال حلقه های زنجیره تامین و تولید صنعت کفش و بومی سازی و دانش بنیان صنایع وابسته به کفش بوده است.

وی اظهار کرد: طی سیاست گذاری های انجام شده صنعت کفش ایران باید طی 5 سال آینده از رتبه دوازدهم به رتبه هشتم کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران

لزوم برنامه ریزی در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران