مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:202024-01-15بين الملل

بازی جدید با کارت کهنه


ساعتی پس از بازگشت «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا از چهارمین سفر خود به اراضی اشغالی ،آمریکا و انگلیس به یمن حمله کردند و به این ترتیب سوغات واپسین تور خاورمیانه ای مسئول ارشد دستگاه دیپلماسی آمریکا در قالب گسترش جنگ به غرب آسیا تقدیم شد.

- ساعتی پس از بازگشت آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا از چهارمین سفر خود به اراضی اشغالی ،آمریکا و انگلیس به یمن حمله کردند و به این ترتیب سوغات واپسین تور خاورمیانه ای مسئول ارشد دستگاه دیپلماسی آمریکا در قالب گسترش جنگ به غرب آسیا تقدیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورنیوز در مطلبی با این عنوان به بررسی ادعاهای آمریکا و انگلیس درباره ارتباط عملیات نظامی یمن با تهران پرداخته که در ادامه می خوانید: هدف واپسین سفر آنتونی بلینکن ، وزیر خارجه آمریکا به خاورمیانه و اراضی اشغالی کمک به کاهش تنش ها در غرب آسیا عنوان شده بود، اما ساعتی بعد از بازگشت او به واشنگتن، آمریکا و انگلیس شبانه به یمن یورش بردند و جغرافیای تنش را از اراضی اشغالی، باریکه غزه و مرزهای جنوبی لبنان، به دریای سرخ و یمن گسترش دادند.

وزیر خارجه آمریکا که علی الظاهر در تلاش است تل آویو را به سمت تشکیل کشور مستقلی به نام فلسطین سوق دهد، خاورمیانه را با این ادعا ترک کرد که ارائه مسیری برای ایجاد یک کشور فلسطینی بهترین راه برای برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی جدید با کارت کهنه

بازی جدید با کارت کهنه