مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:352024-01-15اجتماعي

دومین رویداد ملی «مدارس آینده» فردا برگزار می شود


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: رویداد ملی «مدارس آینده» در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری با افق گشایی های بلندمدت و آینده نگرانه فردا 26 دی در دانشگاه تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اعلام برگزاری دومین رویداد ملی مدارس آینده ، اظهار کرد: این رویداد در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری با افق گشایی های بلند مدت و آینده نگرانه روز 26 دی در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه روز افزون علم و فناوری و سرعت تغییرات جهان، گفت: این تغییرات در تمام جوانب زندگی به ویژه حوزه آموزش و پرورش تأثیر می گذارند؛ از این رو نظام آموزشی که باید دانش آموزان را به دانش و مهارت های لازم برای مشارکت مؤثر در جامعه فردا مجهز کند، ضرورتاً باید آینده مدار باشد تا کارایی خود را حفظ کند.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: نیازها به طور مداوم در طول دوران مدرسه تغییر می کنند.

ممکن است ندانیم که مدارس در 50 سال آینده چه چیزی یا چگونه تدریس می کنند، اما می دانیم که تفاوت های زیادی وجود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد ملی «مدارس آینده» فردا برگزار می شود

دومین رویداد ملی «مدارس آینده» فردا برگزار می شود