مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:102024-01-15اجتماعي

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش


رییس پلیس راهور فراجا موضوع خودروهای پلاک مخدوش یا فاقد پلاک را یک معضل عنوان کرد و گفت: پلیس وارد مرحله جدیدی از برخورد با پلاک مخدوش ها شده است و به طور جدی با این خودروها برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار سید تیمور حسینی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

رییس پلیس راهور فراجا برخورد با خودروهای پلاک مخدوش را دستور صریح فرماندهی کل انتظامی دانست و ابراز امیدواری کرد که با پر رنگ تر کردن نظارت و کنترل ها به طور فیزیکی و از طریق سامانه های هوشمند و دوربین های نظارتی با مالکان این خودروها برخورد شود.

سردار حسینی همچنین درباره موضوع کاهش تصادفات رانندگی و تکلیف برنامه هفتم برای پلیس در این زمینه توضیح داد: تصادفات جاده ای پدیده چند وجهی است و نمی توان بین تکلیف دستگاهها خط و خطوط کشید و سهم هر یک را جدا کرد.

به گفته او، در طول برنامه هفتم باید به کاهش 50 درصد جانباختگان از تصادفات برسیم و خوشبختانه نقش تمامی دستگاهها کاملاً در این برنامه واضح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش