مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:302024-01-18سياسي

اصول رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات پیش رو با جدیت دنبال شود


تمامی مدیران باید بیش از مسئولیت های تعریف شده و متعصبانه دین خود را به نظام و کشور ادا کنند و در راستای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس البرز، مجتبی عبداللهی در شورای اداری استان که روز پنجشنبه 28 دی ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری با حضور نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و دادستان کرج برگزار شد، ضمن تبریک ایام پیش رو با بیان اینکه در عمل به قانون و کسب رضایتمندی مردم متحد و منسجم هستیم، افزود: وحدت و همدلی حاکم در استان بین مسئولان قوا بسیار خوب است و در این فضای مساعد درصدد حل مشکلات، موانع و خدمت به مردم هستیم.

  وی ادامه داد: عمر مسئولیت ها کوتاه است و در چشم بهم زدنی پایان خواهد یافت و آنچه باقی می ماند نام نیک است و امید که اگر مسئولیتی هم نداشتیم همچنان مورد اعتماد و احترام مردم باشیم.

عبداللهی با اشاره به سفر دوم رییس جمهور محترم، استقبال پرشور و دستاوردهای ویژه ای که حاصل شد، از اهتمام مجموعه استان قدردانی کرد.

  وی گفت: تمامی دستگاه ها و ادارات استان با توجه به تاکیدات و بیانات مقام معظم رهبری، مکلف و موظف هستند که بسترهای حضور پرشور مردم را فراهم کنند.

استاندار البرز افزود: حضور مردم در انتخابات ضمن اینکه تکلیف است حق آنها نیز محسوب می شود بنابراین مردم باید از حقوق و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات پیش رو با جدیت دنبال شود

اصول رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات پیش رو با جدیت دنبال شود