مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:352024-01-06سياسي

خبرنگاران غزه در میان سانسورهای خبری واقعیت را به دنیا نشان دادند


بزرگ ترین مؤسسات رسانه ای در دست صهیونیست هاست اما با وجود تمام ابزارهای رسانه ای و حتی سانسور خبری، خبرنگاران غزه واقعیت را به دنیا نشان دادند.

- ایسنا/قزوین رییس بسیج رسانه استان قزوین گفت: بزرگ ترین مؤسسات رسانه ای در دست صهیونیست هاست اما با وجود تمام ابزارهای رسانه ای و حتی سانسور خبری، خبرنگاران غزه واقعیت را به دنیا نشان دادند.

محمد کشاورز در یادواره شهدای خبرنگار غزه که امروز 16 دی در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بیش از سه ماه از تهاجم وحشیانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه می گذرد و در این مدت بیش از 100 خبرنگار درحالی که ابعاد جنایات و کشتارهای مردم فلسطین را بازتاب می دادند، به شهادت رسیدند.

وی افزود: به تمام چهره های رسانه ای و خبرنگاران فلسطینی که جان خود را برای انتقال تصاویر، واقعیت ها، قهرمانی و مقاومت مردم و نیز انعکاس ابعاد جنایات و کشتارهای وحشیانه و فجیعی که اشغالگران صهیونیست در حق مردم فلسطین مرتکب می شوند، به خطر انداختند، درود می فرستیم و به آن ها افتخار می کنیم؛ سلام به شهدایی که در بهشت جاویدان هستند و درود به خبرنگارانی که در میدان جنگیدند.

این مسئول بیان کرد: بر اساس آمار دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، تعداد شهدای خبرنگار در جریان حملات سه ماه اخیر رژیم صهیونس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران غزه در میان سانسورهای خبری واقعیت را به دنیا نشان دادند

خبرنگاران غزه در میان سانسورهای خبری واقعیت را به دنیا نشان دادند