مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:102024-01-13ورزشي

واکنش باشگاه پس از اطلاعیه نگران کننده فیفا


پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت سه تن از دستیاران ریکاردو ساپینتو بسته شده بود و مدیران باشگاه نیز پیش از این و در روزهای گذشته، - به دنبال رایزنی با فدراسیون جهانی فوتبال بودند.

یکی از مدیران استقلال به ورزش سه می گوید که بحث بسته بودن قطعی پنجره این باشگاه برای سه دوره نقل و انتقالاتی صحیح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، موضوع بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

چند روز پیش بود که فیفا سامانه آنلاین و به روزی را از وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تیم های باشگاهی سراسر دنیا راه اندازی کرد که در این میان مشخص شد پنجره سرخابی ها بسته شده است.

اما تفاوت مهم میان دو تیم در این است که در کادر مربوط به استقلال قید شده است که این باشگاه از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده ولی مقابل نام پرسپولیس از عبارتی استفاده شده که نشان می دهد به محض پرداخت طلب شاکی، پنجره این تیم باز می شود.

همین موضوع باعث بروز شایعاتی شد مبنی بر اینکه پنجره استقلال به صورت قطعی بسته شده و حتی با پرداخت بدهی های خارجی نیز باز نمی شود.

در واقع پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت سه تن از دستیاران ریکاردو ساپینتو بسته شده بود و مدیران باشگاه نیز پیش از این و در روزهای گذشته، به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش باشگاه پس از اطلاعیه نگران کننده فیفا

واکنش باشگاه پس از اطلاعیه نگران کننده فیفا