مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:052024-01-08سياسي

رزمایش جهادی یک روزه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی


مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون گفت: برگزاری رزمایش های جهادی در راستای خدمت به مناطق محروم و با هدف محرومیت زدایی و ایمن سازی دام مناطق شهرستان از اولویت های برنامه های بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون می باشد.

-  سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و دهه بصیرت اظهار داشت: امروز کشاورزی و دامداری پایدار از مهمترین عامل در تأمین امنیت غذایی محسوب می شوند.

  وی با اشاره به فرهنگ سازی در زمینه امینت غذایی افزود: کشاورزان و دامداران با تولیدات خود در حوزه امنیت غذایی تهدیدها را در این حوزه خنثی و به فرصت تبدیل می کنند.

فرمانده سپاه کازرون حمایت از بخش کشاورزی به عنوان یکی از سیاست های پایدار و راهبردی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در بیشتر کشورها بدون حمایت از بخش کشاورزی و دامپروری، بخش عمده ای از روستاییان و عشایر با درآمد پایین با مشکلات جدی روبرو خواهند بود.

محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون اظهار داشت: بخش کشاورزی و دامپروری به دلیل داشتن نقش حیاتی در تأمین غذای مورد نیاز مردم و زیربنای اصلی تحقق امنیت غذایی از مهم ترین بخش های اقتصاد کشور به شمار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهادی یک روزه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رزمایش جهادی یک روزه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی