مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:552024-01-12سياسي

امام جمعه شهرقدس: حضور در انتخابات ضربه بزرگی بر دشمن خواهد زد


امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه رسانه های دشمن القای ناامیدی بین مردم دارند گفت: حضور در انتخابات ضربه بزرگی بر دشمن خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد در  جمع نمازگزاران اظهار کرد: یکی از آثار نماز دوری از گناه و زشتی هاست و عبادت واقعی که با شرایط صحیح صورت گیرد جلوی منکرات را می گیرد و این مرحله اول حرکت است و کسی که نماز درست بخواند میل به گناه نخواهد داشت.

وی گفت: برخی افراد که گوش شان به معارف دینی آشنا نیست سعی بر ایجاد شبه در فضای مجازی می کنند و کسی که برای خدا کار کند خداوند علم خود را بر او الهام می کند.

  امام جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه انسان مسلمان باید مالک نفس خود باشد و اختیار گوش، زبان، رفتار، فکر و ذهنش را داشته باشد افزود: ماه رجب ماه رحمت و تزکیه و فرصت خوبی برای وقت گذاشتن، تمرکز و تسلط بر خود است.

  وی با اشاره به مسئله اعتکاف گفت: در شهرستان قدس نقاط متعددی برای اعتکاف مردم درنظر گرفته شده و از مسوولان درخواست پشتیبانی داشته و با توجه به معرفی رییس جدید اوقاف انتظار داریم این اداره نسبت به مسایل فرهنگی شهر هزینه کند و برنامه های فرهنگی خوبی اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرقدس: حضور در انتخابات ضربه بزرگی بر دشمن خواهد زد

امام جمعه شهرقدس: حضور در انتخابات ضربه بزرگی بر دشمن خواهد زد