مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:302024-01-03فرهنگي

«قورباغه و غریبه» به کانون آمد


نمایش «قورباغه و غریبه» به کارگردانی زهرا ناظری از اواخر دی به روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می رود.

- نمایش قورباغه و غریبه به کارگردانی زهرا ناظری از اواخر دی به روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایش کاری از گروه نمایش کودکی (براساس داستانی از ماکس فلت هاوس) است و در خلاصه آن آمده: شبی از شب ها، موش جهانگرد و ماجراجو، بی خبر از اتفاق هایی که در انتظارش است، وارد جنگل می شود؛ جنگلی که پر از حیوانات مختلف است.

خرس، اردک و قورباغه اولین کسانی هستند که از آمدن او به جنگل باخبر می شوند و.

زهرا ناظری نویسندگی و کارگردانی نمایش قورباغه و غریبه را برعهده دارد و بازی دهندگان و صداپیشگان عروسک ها: (به ترتیب حروف الفبا) عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، علی بیک محمدی، مهرانه زرگر، امیرافسر شیبانی، شراره یوسفی هستند و شروین آقاجانی بازیگری را برعهده داشته است.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ریز: علیرضا عموزاد، طراحی و ساخت عروسک ها: ابوالفضل قربانی، عروسک گردان های سایه: عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، پرنیا علی پناه، امیرافسر شیبانی، بهار قائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قورباغه و غریبه» به کانون آمد

«قورباغه و غریبه» به کانون آمد