مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:202023-12-24سياسي

نمایشگاه روایت پیشرفت در دانشگاه بیرجند برپا شد


رییس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه توجه به علم و دانش لازمه پیشرفت کشور گفت: باید دستاوری های بیش از 40 سال انقلاب را برای قشر جوان تبیین کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه توجه به علم و دانش لازمه پیشرفت کشور گفت: باید دستاوری های بیش از 40 سال انقلاب را برای قشر جوان تبیین کنیم.

احمد لامعی گیو صبح امروز 3دی ماه در آیین افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، اظهارکرد: ما در دانشگاه بیرجند چند سند مبنا ونقشه پیش روقرارداده ایم که براساس بیانیه گام دوم انقلاب است که اگر به بیانیه به درستی عمل شود نه تنها از موانع عبور خواهیم کرد بلکه خواهیم توانست در همه عرصه ها به خصوص عرصه علم و فناوری پیشرفت خواهیم داشت.

رییس دانشگاه بیرجند گفت: اگر ما به تاریخ اروپا نگاه کنیم وقتی آنها توانسته اند 200سال بر جهان حکومت کنند بدون شک در سایه علم و فناوری بوده است.

وی یادآورشد:رهبر معظم انقلاب لازمه پیشرفت کشور را توجه به علم، دانش و فناوری می دانند و لازمه همه این ها تحقیق و پژوهش و در یک کلمه جهاد علمی است.

وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه، بیان کرد: باید دستاوری های بیش از 40 سال انقلاب را برای قشر جوان تبیین کنیم ویکی از اهدافی که در راستای جهاد تبیین در دستور کار دانشگاه قرار دارد؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه روایت پیشرفت در دانشگاه بیرجند برپا شد

نمایشگاه روایت پیشرفت در دانشگاه بیرجند برپا شد