مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:452024-01-07حوادث

کلاهبرداری 5 میلیاردی با تبلیغ فروش تبلت های ارزان قیمت


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش تبلت ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبر داد.

- رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش تبلت ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد فردی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش تبلت ارزان قیمت از او کلاهبرداری کرده است.

شاکی در ادامه اظهارات خود به ماموران گفت که در فضای مجازی درحال جستجو بوده که در یک صفحه اینستاگرامی تبلیغی از تبلت های باکیفیت و جدید با قیمت های مناسب را مشاهده کرده و بدون بررسی هویت گردانندگان صفحه مذکور اقدام به خرید یک تبلت از آنان کرده است، اما پس از واریز وجه این افراد اقدام به بلاک کردن شاکی کرده و دیگر پاسخی به او نداده اند.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود در این خصوص را آغاز کردند، گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت و در جریان آن چند شکایت دیگر با روش و شیوه مشابه نیز به پلیس فتا اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 5 میلیاردی با تبلیغ فروش تبلت های ارزان قیمت

کلاهبرداری 5 میلیاردی با تبلیغ فروش تبلت های ارزان قیمت