مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:502024-01-20دانش

تربیت معلم خصوصی؛ راهکار است یا انحصار؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت نامه ای را خطاب به غلامعلی حداد عادل پیرامون طرح تاسیس دانشگاه غیرانتفاعی فرهنگیان صادر کرد.

- به تازگی خبری مبنی بر اظهارات جنابعالی به عنوان ریاست هیات امنای کانون مدارس اسلامی مبنی بر تاسیس دانشگاه غیر دولتی تربیت معلم منتشر شده است که بدون توضیح دلایل مفصل رسیدن به چنین تصمیمی، بیش از هر چیز موجب تعجب گردید! در همایش مربوطه، مطرح نمودید که این دانشگاه تحت لوای کانون مدارس اسلامی تاسیس می گردد و هدف ایجاد چنین مجموعه ای را، رفع احتیاجات و تامین معلمان مدارس اسلامی و آموزش و پرورش دانسته اید.

حال آن که خود این ایده درخور قید سوالات و یادآوری نکاتی است.

قطعا مستحضرید که روح حاکم بر قانون اساسی و اصول مندرج در آن مبتنی بر مبانی مقبول جمهوری اسلامی، ایجاب می کند که عدالت آموزشی در همه سطوح به ویژه در سیستم آموزش عالی گسترده شود.

امری که خود شما نیز به آن واقفید.

حال، تربیت معلم برای مدارس اسلامی، کجای این معادله و متناسب با هدف شما و ما مبتنی بر تقویت سیستم تربیت و پررنگ شدن عنصر پرورش در نظام اموزش و پرورش است؟ ایجاد دانشگاه خصوصی حتی اگر برای رفع مسائل موجود در سیستم آموزش و پرورش و جهت تربیت نیروی انقلابی باشد، به نوبه خود محل بحث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت معلم خصوصی؛ راهکار است یا انحصار؟

تربیت معلم خصوصی؛ راهکار است یا انحصار؟