مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:002023-12-28اقتصادي

نساجی بروجرد و قصه پر غصه کارگران اخراجی


قصه پر غصه نساجی بروجرد و اخراج کارگران هر ساله تکرار می شود، در ابتدای سال با دیر پرداخت کردن حقوق و دستمزد کارگران و کاهش تولید لرزه بر اندام کارگران می افتد، - خبرگزاری فارس لرستان- علیرضا سلیمانی روزبهانی؛ نساجی بروجرد یکی از کارخانجات بزرگ کشور در زمینه تولید نخ و پارچه خام و تکمیل شده است، نساجی دارای واحدهای مستقل فاز یک و دو ریسندگی، فاز یک و دو بافندگی، متراژ و کنترل و رنگرزی و بسته بندی نهایی است.

ابتدای امسال نساجی بروجرد با راه اندازی واحد دوزندگی تعداد کارکنان خود را به احتساب فروشگاه های پارچه در سراسر کشور به 2 هزار و 500 نفر رساند.

قصه پر غصه نساجی بروجرد و اخراج کارگران هر ساله تکرار می شود، در ابتدای سال با دیر پرداخت کردن حقوق و دستمزد کارگران و کاهش تولید لرزه بر اندام کارگران می افتد و بازار شایعات داغ می شود که کارخانه قصد تعدیل نیرو دارد.

بعد از مدتی که کارگران شایعات به وجود آمده را گوش به گوش می چرخانند، و استرس و نگرانی وجود کارگران و خانواده ها را فرا می گیرد در زمان تمدید قراردادها که اکثرا سه ماهه است تعدادی با لغو قرارداد راهی تجمع مقابل فرمانداری، اداره کار و دفتر امام جمعه می شوند.

در نهایت اگر مسوولان استانی و کشوری پادرمیانی کرده و بانک ها را وادار به پرداخت تسهیلات به نساجی کنند قائله خت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی بروجرد و قصه پر غصه کارگران اخراجی

نساجی بروجرد و قصه پر غصه کارگران اخراجی