مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:302023-12-27اجتماعي

آموزش امدادی به 3 میلیون شهروند


رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت آموزش د ر مدیریت بحران، گفت: ارائه آموزش عمومی به 3 میلیون نفر از شهروندان در راستای آماده سازی و افزایش تاب آوری از اقدامات این جمعیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر گفت: در آستانه سالروز وقوع زلزله بم هستیم که رویدادی تلخ و ناراحت کننده بود.

زمین لرزه ای که درس های زیادی به ما داد.

وی افزود: در این سالها سازمان مدیریت بحران عملکرد درخشانی داشته و امروز نیز نمایشگاه با کیفیت و مهمی را در دستور کار قرار داده است.

قرار گرفتن دستگاه های متولی مقابله با بحران در کنار یکدیگر و هم افزایی این مجموعه ها سبب می شود تا به توانمندی بهتری دست یافته و به شکل بهتری به مردم خدمت کرد.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای گره گشایی از مشکلات در حوزه مدیریت بحران با بهره گیری از تجارب یکدیگر است.

کولیوند ادامه داد: نیروهای خدوم و ایثارگر هلال احمر که از جنس رزمندگان دفاع مقدس هستند همواره در صحنه خدمت رسانی به مردم و دفاع از آن ها در مقابل سوانح و حوادثند که نتیجه آن کسب عالی ترین نشان جمعیت های جهانی است.

وی افزود: کسب عالی ترین نشان دولتی ترکیه از دستان رییس جمهور این کشور برای خدمت رسانی با کیفیت به زلزله زدگان ترکیه و سوریه یکی دیگر از نشانه های عملکرد درخشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش امدادی به 3 میلیون شهروند

آموزش امدادی به 3 میلیون شهروند