مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:002024-01-16پزشكي

برخورد جدی با متخلفین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نهادینه شدن موضوع جوانی جمعیت، سوق دادن فرهنگ سازمانی به سمت رشد جمعیت و داشتن برنامه مداخله ای برای برخورد با متخلفین از جمله اقدامات مهم دانشگاه در تشویق و ترغیب عموم جامعه به فرزندآوری است.

- ایسنا/قم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نهادینه شدن موضوع جوانی جمعیت، سوق دادن فرهنگ سازمانی به سمت رشد جمعیت و داشتن برنامه مداخله ای برای برخورد با متخلفین از جمله اقدامات مهم دانشگاه در تشویق و ترغیب عموم جامعه به فرزندآوری است.

قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور دکتر مجید اصغری معاون بهداشت، دکتر شجاعی معاون فرهنگی دانشجویی و همچنین اعضای این قرارگاه در سالن شهید مطهری(ره) ستاد دانشگاه برگزار و در آن بر مقوله هایی که تسهیل کننده اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند؛ تأکید شد.

مجید اصغری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهاد تبیین در عصر حاضر، باید مسئله جوانی جمعیت به دغدغه ای ملی تبدیل شود؛ همچنین مسئولان، مدیران استانی و حوزه سلامت استان بر اجرایی کردن قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت تأکید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با متخلفین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

برخورد جدی با متخلفین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت