مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:352024-01-06فرهنگي

خاطره سازی مجدد مجید انتظامی در تالار وحدت؛ تقدیم همراه با خاطره ها به شهدای کرمان


ارکستر موسیقی ملی ایران دیشب 15 دی ماه کنسرت «همراه با خاطره ها» به رهبری مجید انتظامی را در تالار وحدت بر روی صحنه برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، پس از استقبال مردم از کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری مجید انتظامی در آذر ماه، این کنسرت مجددا در دی ماه تمدید شد و از دیشب 15 دی ساعت 21:30 بر روی صحنه رفت.

   شیخ بهایی، دوئل، زال و سیمرغ( بچه های کوه آلپ)، ترن، مدلی و موسیقی فیلم های از کرخه تا راین، بوی پیراهن یوسف، آژانس شیشه ای، دیوانه ای از قفس پرید و سمفونی حماسه خورشید از جمله قطعاتی بودند که ارکستر ملی ایران به رهبری مجید انتظامی همراه با گروه کر رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان با ترکیبی از سازهای ایرانی و کلاسیک به اجرا پرداختند.

همچنین در پایان قطعه ای ویژه نواخته شد و مجید انتظامی آن را به شهدای کرمان اهدا کرد.

اجرای شب اول کنسرت همراه با خاطره ها با استقبال بسیار زیادی همراه بود و می توان آن را جز پرمخاطب ترین ارکسترهای دولتی دانست.

  مازیار ظهیرالدینی، آرمین قضاتی، رایین نورایی، علیرضا خلج اسماعیلی، آذین نصرتی مقدم، رمیصا نفیسی، سبا علیمحمدی، هلیل محمدولی، موژان میرزایی، آیسان نجار (نوازندگان ویولن یک)، سانوآ عندلیبی، هادی آزرم، آرش جامع، سارا نادری، بهنام آقا جانیان، امیرنظری سالاری، محمدرضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره سازی مجدد مجید انتظامی در تالار وحدت؛ تقدیم همراه با خاطره ها به شهدای کرمان

خاطره سازی مجدد مجید انتظامی در تالار وحدت؛ تقدیم همراه با خاطره ها به شهدای کرمان