مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:102023-12-31فرهنگي

صندوق اعتباری هنر بازوی قوی اقتصاد هنر است/ حمایت از هنرمندان با ساخت مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها که صبح امروز یکشنبه در مجموعه باغ زیبا برگزار شد، - مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها: صندوق اعتباری هنر بازوی قوی اقتصاد هنر است/ حمایت از هنرمندان با ساخت مسکن مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با تاکید بر اینکه صندوق اعتباری هنر یک بازوی بسیار قوی در حوزه اقتصاد هنر است، افزود: چهار شرکت ذیل صندوق هنر داریم که فعالیت شان در راستای تقویت اقتصاد هنر و هنرمندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها که صبح امروز یکشنبه در مجموعه باغ زیبا برگزار شد، گفت: صندوق اعتباری هنر یک مجموعه حمایتی با مجموعه گسترده ای از رسته ها و خدمات با 102هزار نفر عضو است.

وی افزود: در صندوق هنر دوبال حرکتی داریم، اول بحث حمایتی است که با 33 طرح فعال در حوزه های مختلف اقدامات حمایتی انجام می شود.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با تاکید بر اینکه صندوق اعتباری هنر یک بازوی بسیار قوی در حوزه اقتصاد هنر است ادامه داد: بحث دوم توانمندسازی هنرمندان است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق اعتباری هنر بازوی قوی اقتصاد هنر است/ حمایت از هنرمندان با ساخت مسکن

صندوق اعتباری هنر بازوی قوی اقتصاد هنر است/ حمایت از هنرمندان با ساخت مسکن