مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:502023-12-23سياسي

آغاز به کار پروژه ارتباط روستایی رایتل در استان گلستان با حضور رییس جمهوری


پروژه بزرگ فیبرنوری استان گلستان با هدف تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای بالای 20 خانوار این استان و با 2 سایت ارتباط روستایی رایتل، توسط رییس جمهور افتتاح شد.

- پروژه بزرگ فیبرنوری استان گلستان با هدف تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای بالای 20 خانوار این استان و با 2 سایت ارتباط روستایی رایتل، توسط رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رایتل، روز گذشته اول دی 1402، مراسم افتتاح پروژه های ارتباط روستایی استان گلستان با حضور سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وزیر، جمعی از مدیران کل استانی و منطقه ای و مدیران مناطق شرکت خدمات ارتباطی رایتل در محل کارخانه فناوری پارک علم و فناوری گرگان، برگزار شد.

در این مراسم که با هدف تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای بالای 20 خانوار استان گلستان برگزار شد، 2 سایت ارتباط روستایی رایتل توسط رییس جمهور به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این سایت ها، روستاهای توماچلرآلتین از توابع گمیشان و قلعه جیق از توابع آق قلا به اینترنت پرسرعت همراه رایتل دسترسی پیدا می کنند.

رییس جمهوری در این مراسم با قدردانی از دست اندرکاران این زیرساخت مهم فناوری و ارتباطی کشور گفت: امروز همه بخش های زندگی ما متأثر و اساساً در بستر این فناوری و اینترنت قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پروژه ارتباط روستایی رایتل در استان گلستان با حضور رییس جمهوری

آغاز به کار پروژه ارتباط روستایی رایتل در استان گلستان با حضور رییس جمهوری