مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:152024-01-07اقتصادي

هتل های مشهد بالاترین سطح ایمنی را دارند


رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: تا زمانی که از ایمنی کامل ساختمان اطمینان حاصل نشود، اجازه بهره برداری به هتل ها داده نمی شود، بنابراین می توان گفت که هتل های مشهد از بالاترین سطح ایمنی برخوردار هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: تا زمانی که از ایمنی کامل ساختمان اطمینان حاصل نشود، اجازه بهره برداری به هتل ها داده نمی شود، بنابراین می توان گفت که هتل های مشهد از بالاترین سطح ایمنی برخوردار هستند.

محمود مادرشاهیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت اشغال هتل ها در مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه در فصل غیرپیک قرار داریم، شاهد کمترین حضور مسافر در هتل ها هستیم.

هتل ها در حال حاضر با درصد اشغال پایینی فعالیت دارند و سطح اشغال آنان کمتر از 35 تا 40 درصد است.

وی در خصوص افزایش احتمالی نرخ هتل ها در سال جاری خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و بنا بر مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار کشور، افزایش نرخ هتل های دارای گواهینامه استاندارد تا سقف 30 درصد و برای هتل های فاقد گواهینامه 20 تا 25 درصد مصوب شده است.

رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: نکته ای که حائز اهمیت است، این افزایش نرخ، سقف نرخ هتل ها محسوب می شود که تعدادی از هتل ها نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل های مشهد بالاترین سطح ایمنی را دارند

هتل های مشهد بالاترین سطح ایمنی را دارند