مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:052023-12-28سياسي

هفتکل میزبان شهید گمنام می شود


پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس میهمان شهر هفتکل دیار هفت شهید گمنام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس میهمان شهر هفتکل دیار هفت شهید گمنام می شود.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام میهمان یادواره سردار شهید علیرضا داوودی و شهدای عملیات های کربلای 4 و کربلای 5 شهرستان هفتکل می شود که مردم این دیار با لاله بی نشانی وداع می کنند.

یادواره سردار شهید علیرضا داوودی و شهدای عملیات های کربلای 4 و کربلای 5 شهرستان هفتکل روز پنج شنبه هفتم دی ماه سال 1402 بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود که اقشار مختلف مردم در این آیین حضور می یابند.

این یادواره در مسجد جامع حضرت حجت (ع) هفتکل واقع در خیابان شهید صیاد شیرازی برگزار می شود که اجرای آن بر عهده محسن ترکاشوند است و علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نیز در این برنامه سخنرانی می کند.

همچنین در یادواره یادواره سردار شهید علیرضا داوودی و شهدای عملیات های کربلای 4 و کربلای 5 شهرستان هفتکل سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز به روایتگری می پردازد.

حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در یادواره سردار شهید علیرضا داوودی و شهدای عملیات های کربلای 4 و کربلای 5 شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتکل میزبان شهید گمنام می شود

هفتکل میزبان شهید گمنام می شود