مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 23:402023-12-27بين الملل

نظامی اسراییلی همرزمانش را به رگبار بست


تلویزیون اسراییل می گوید یکی از نظامیان اسراییلی بعد از خروج از نوار غزه دچار حملات اضطرابی می شود و به همرزمانش شلیک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سیزدهم آذر ماه تلویزیون رژیم اسراییل (کان) با انتشار گزارشی خبر داد که 2000 نظامی این رژیم بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی برای دریافت کمک های روانپزشکی به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

کان نوشته بود که حدود 2000 نظامی طی جنگ از تاریخ هفتم اکتبر (پانزدهم مهرماه) برای دریافت کمک های روانپزشکی اعلام نیاز کردند که 200 نفر آن ها در 3 هفته اول این درخواست را ارائه کرده بودند.

بعد از گذشت بیش از 20 روز از انتشار این گزارش، تلویزیون اسراییل، امروز (چهارشنبه)، در گزارشی دیگر می گوید که یک نیروهای یگان چتربازان ارتش اسراییل اخیرا و بعد از خروج از غزه در خواب کابوس می بیند و اتاقی را که در آن حضور داشته گلوله باران می کند.

در جزییات این گزارش که کان آن را منتشر کرده، اشاره شده است که این نظامی به همراه چند تن دیگر از همراهانش بعد از خروج از نوار غزه برای استراحت به روستایی در شهرک عسقلان رفته بوده که تیراندازی او همراهانش را نیز مجروح می کند.

با این حال، تلویزیون اسراییل ادعا می کند که جراحات وارده به دیگر نظامیان در این حادثه سطحی بوده و در این رویداد به آن ها ترکش اصابت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامی اسراییلی همرزمانش را به رگبار بست

نظامی اسراییلی همرزمانش را به رگبار بست