مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 22:202023-12-27سياسي

سوالاتی که والدین موفق قبل خواب از فرزندشان می پرسند


یکی از زمان های مناسب برای برقراری ارتباط با کودک قبل از خواب است، به همین دلیل والدین بهتر است چندین سوال مهم را در این مقطع زمانی از فرزندان خود بپرسند.

- یکی از زمان های مناسب برای برقراری ارتباط با کودک قبل از خواب است، به همین دلیل والدین بهتر است چندین سوال مهم را در این مقطع زمانی از فرزندان خود بپرسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت نمناک در مطلبی با عنوان سوالاتی که قبل خواب باید از فرزندتان بپرسید نوشت: زمان خواب یکی از چالش برانگیزترین قسمت های روز برای کودکان است.

وقتی والدین خسته و آماده استراحت هستند، کودکان هنوز انرژی اضافی خود را نسوزانده اند و نمی خواهند بخوابند و شروع به پرسش سوالاتی می کنند.

هر پدر و مادری دوست دارد با فرزند خود ارتباط قلبی برقرار کند و در مورد احساسات، رویاها و ترس ها با او صحبت کند اما در طول روز، بچه ها در سنین کودکی به بازی گوشی مشغولند و برای مادران ایجاد یک رابطه قلبی آسان نیست به همین دلیل است که بسیاری از مادران از زمان خواب به عنوان فرصتی مناسب برای تعامل با بچه های کوچک خود در سطح عمیق تر استفاده می کنند اینجاست که والدین هوشمند و موفق از این فرصت استفاده کرده و از فرزند خود سوالاتی سازنده که در این بخش از خانواده پلاس نمناک آنها را مطرح کرده ایم را می پرسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوالاتی که والدین موفق قبل خواب از فرزندشان می پرسند

سوالاتی که والدین موفق قبل خواب از فرزندشان می پرسند