مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:002024-01-13فرهنگي

آغاز پخش سریال طنز شبکه سه از امشب


پخش سریال «بیست کووید» کاری طنز که به حواشی ماجراهای پاندمی کرونا و تزریق واکسن پرداخته و روایتی از وقایع و اتفاقات این دوران دارد، از امشب ـ 23 دی ماه ـ از شبکه سه سیما آغاز می شود.

- پخش سریال بیست کووید کاری طنز که به حواشی ماجراهای پاندمی کرونا و تزریق واکسن پرداخته و روایتی از وقایع و اتفاقات این دوران دارد، از امشب ـ 23 دی ماه ـ از شبکه سه سیما آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سریال و بنا بر تایید شبکه سه سیما، سریال بیست کووید به کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه کنندگی ابوالفضل حاجتمند با پایان سریال رحیل از امشب، شنبه هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.

بیست کووید سریالی طنز است که به حواشی ماجراهای پاندمی کرونا و تزریق واکسن پرداخته و روایتی از وقایع و اتفاقات این دوران را در 30 قسمت تصویر می کند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: در شرایط کرونایی که کشور را فرا گرفته است، عده ای از مردم برای کمک به کادر درمان داوطلب شده و به میدان می آیند اما در این میان شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران متفاوت است .

علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، میرطاهر مظلومی، حسن زارعی، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، جواد سلطانی، بهار نوحیان، صفر کشکولی، حسام خلیل نژاد، علی ذکریایی، محمد دلگشا، فاطمه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پخش سریال طنز شبکه سه از امشب

آغاز پخش سریال طنز شبکه سه از امشب