مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:302024-01-12سياسي

امام جمعه قزوین: آمریکا در حال تکرار غلط های خود در یمن است


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: آمریکا در حال تکرار غلط های خود در یمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از خدای متعال برای اهل تقوا شدن یاری می خواهیم.

وی ادامه داد: میلاد امام محمدباقر (ع) را خدمت شما برادران و خواهران نمازگزار و همه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تبریک عرض می کنیم، شخصی از شاگردان مکتب امام باقر (ع) می گوید به حضرت عرض کردم جانت به فدایت، شیعیان شما زیاد هستند، امام (ع) فرمودند این شعیان که زیادند، آیا آن دسته از آن ها که دستشان باز است و مال و ثروت دارند، به فکر فقرا هستند؟ آیا اگر کسی خطا و اشتباهی کرد، آدم های نیکومدار و خوب شیعیان ما از این آدم خطاکار می گذرند و او را می بخشند؟ امام جمعه قزوین عنوان کرد: امام (ع) ادامه داد آیا آن ها نسبت به هم مواسات دارند؟ به فکر سفره یکدیگر و حمایت از همدیگر هستند؟ این شخص می گوید عرض کردم نه این طور نیستند، امام (ع) فرمودند پس این ها شیعه نیستند، شیعه آن کسی است که این اخلاق را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در آستانه میلاد امام محمدباقر (ع) از آن حضرت تقاضا می کنیم از خدا بخواهند که همه ما همان شیعه ای باشیم که باید به فکر هم باشند، به هم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: آمریکا در حال تکرار غلط های خود در یمن است

امام جمعه قزوین: آمریکا در حال تکرار غلط های خود در یمن است