مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 23:162024-01-15سياسي

کارشناس رسانه: مخاطبان عصیانگر فصل الخطاب رسانه های بیگانه هستند


رسانه قابلیت کنترل افکار عمومی در جامعه را دارد، در این میان رسانه های بیگانه با عبور از 5 مرحله طلایی قدرت انتخاب گری در مخاطبان را تحت تأثیر قرار داده و با عاصی کردن مخاطب میزان تسلط خود بر جامعه هدف را افزایش می دهند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در گفت وگو با دکتر علیرضا داودی(کارشناس و تحلیل گر ارشد رسانه) و دکتر سینا قربانی(کارشناس و تحلیلگر ارشد مطالعات رسانه) به بررسی پارامترهای انتخاب گری مخاطبان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی از منظر رسانه های بیگانه و تاثیرگذاری آنها بر این پارامترها پرداخت.

تکنیک رسانه های بیگانه برای دستکاری پارامترهای انتخاب گری مخاطبان محمود شهیدی-کارشناس مجری: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، رسانه های بیگانه چگونه پارامترهای انتخاب گری مخاطبان را دستکاری می کنند؟ علیرضا داودی، کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه در پاسخ به این سؤال گفت: به 3 مسئله باید توجه کرد.

مسئله اول؛ رسانه های بیگانه در طول دوران فعالیت خود نسبت به یک موضوع هیچ گاه اجازه درک و دریافت صفر تا صد رویداد را به مخاطب نمی دهند.

بنابراین؛ اولین پارامتری که بر انتخاب گری مخاطب در زاویه نگاه قرائتی یا روایتی موثر است این است که هیچ گاه رسانه بیگانه هیچ موضوعی را به انتها نرسانده که از دو مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس رسانه: مخاطبان عصیانگر فصل الخطاب رسانه های بیگانه هستند

کارشناس رسانه: مخاطبان عصیانگر فصل الخطاب رسانه های بیگانه هستند